Kundeuttalelse: WaterLogic Norge

Publisert 15. februar 2016

Waterlogic ønsket å utvikle våre mellomledere gjennom et godt kurs/lederprogram. Mitt mål med denne investeringen var å bedre lederferdigheter og fremtreden for sine ansatte, samt å gi faglig kunnskap og verktøy de kunne benytte seg av i sin lederrolle.

Erfaringsmessig har tradisjonelle kurs på 1-2 dager liten effekt, og alt er ”glemt” når en er tilbake i daglig drift.

Ladegaard ved Sigbjørn Hoem presenterte et utviklingsprogram som gikk over 3 moduler hvor han skreddersyr programmet ut fra vårt ønske om hva vi skal fokusere på og forbedre. I tillegg til dette valgte vi en E-lærings-modul hvor vi gjennomførte oppgaver mellom samlingene.

Sigbjørn tilbrakte en dag med en av lederne for å få innblikk i deres hverdag som en forberedelse på hvordan han skulle bygge opp utviklingsprogrammet.

Samlingene var meget gode, med godt engasjement både fra Sigbjørn og deltakerene. Sigbjørns egne erfaringer fra forskjellige lederroller i næringslivet kom til sin rett under kurset. Sigbjørn er en meget god ”coach” som engasjerer, og balanserer godt mellom teori og erfaringer. Det var en svært god balanse mellom teori, modeller, arbeidsoppgaver og diskusjoner under samlingene.

Det som utpekte seg veldig positivt, var at deltakerene lagde egne tiltak som de skulle gjennomføre før neste samling. Dette var en bra måte å få lederne til å jobbe aktivt med egenutvikling.

På bakgrunn av den gode erfaringen fra utviklingsprogrammet, engasjerte jeg Sigbjørn til å holde foredrag om ledelse for alle mellomledere og nøkkelpersoner i selskapet på et senere tidspunkt. Dette sto helt til forventningene.

Jeg kan anbefale Sigbjørn og Ladegaard på det sterkeste for de som ønsker å utvikle sine medarbeidere.

Mvh
Jan Ove Rygh

Technical Director

WaterLogic Norge AS

Tlf. 930 80 828

Waterlogic

Se flere kundeuttalelser

KONE AS

Publisert 31. januar 2013

KONE AS er en av landets største leverandør av heiser og heisservice.

Melhusbanken

Publisert 19. november 2012

I en salgsorganisasjon vil man fra tid til annen ha behov for innspill

Unger

Publisert 26. september 2012

EDO Sales Partner (nå LADEGAARD Norge AS) har vær en stor bidragsyter til

Aker Solutions

Publisert 23. oktober 2011

Som et ledd i videreutvikling av kundeservice i vår aftersale organisasjon har vi

Bjugn Sparebank

Publisert 4. april 2011

Utvikling ble ufarliggjort og ønsket om å utvikle en felles kultur ble svært

Peterson

Publisert 11. januar 2011

Vi valgte EDO Sales Partner AS (Nå LADEGAARD Norge AS) som samarbeidspartner for

Neas ASA

Publisert 6. september 2010

I forbindelse med omorganisering av vår salgsorganisasjon har NEAS ASA benyttet EDO sales