Ta vare på kunden din
Forskning viser at det koster i snitt 7 ganger mer å skaffe en ny kunde, enn å sørge for at
Som leder av en bedrift eller en større avdeling så står du fra tid til annen overfor utfordringer hvor du skal gjøre endringer innenfor ditt ansvarsområde. Det kan være vanskelig og man står ofte alene om hvilke grep som bør tas.
Vi i Ladegaard-Norge AS har bred erfaring innen organisasjonsutvikling og en del verktøy som kan sikre god tilslutning til og gjennomføring av endringsprosesser. Det kan være å vurdere hvilke kritiske prosesser du bør se på og ikke minst hvordan de kan forbedres. Men viktigst av alt er hvordan du kan få dine medarbeidere med deg i slike prosesser.
Dersom du ønsker en rådgiver som ser din virksomhet eller enhet med nye øyne, kan utfordre på noen konkrete, praktiske områder for forbedring og hjelpe til med gjennomføringen, så ta kontakt med en av våre rådgivere for en uforpliktende samtale.
Ta kontakt for å få mer informasjon om våre verktøy og vår kompetanse og hvordan vi hjelpe deg og din bedrift til å gjennomføre nødvendige endringer eller bare å nå de mål dere allerede har etablert.
Forskning viser at det koster i snitt 7 ganger mer å skaffe en ny kunde, enn å sørge for at
LADEGAARD leverer tjenester innen salg, service og lederutvikling i hele Norden.
Besøksadresse:
LADEGAARD Norge AS
Havnegata 9
(inngang 2, Heis E, 5.etg)
7010, Trondheim
Tlf: +47 913 07 090
E-post: admin@ladegaard-norge.no
Postadresse:
LADEGAARD Norge AS
Postboks
7462, Trondheim