Neas ASA

Publisert 6. september 2010

I forbindelse med omorganisering av vår salgsorganisasjon har NEAS ASA benyttet EDO sales Partner AS (Nå LADEGAARD Norge AS) som ekstern partner for å strukturere prosessen.

Salgsledelsen i NEAS har, sammen med EDO, definert spesifikke fokusområder som bidrar til å nå våre salgsmål.  EDO har bistått med utarbeidelse av salgsstrategier, coaching og salgstrening av vår salgsstab.

EDO har gjennom sitt arbeid  økt kvantitet og kvalitet på vårt salgsarbeide.  NEAS-Strategien hjelper oss til, på en strukturert måte, å stille kunden riktige spørsmål og derigjennom øke akseptsjansene.

Personlig coaching av våre konsulenter og ledere har gitt økt fokus, og hjelper hver og en til fullt ut å utnytte sitt eget potensial.

EDO Sales Partner har også vært en viktig bidragsyter for NEAS i arbeidet med å utforme ny salgsstrategi, samt gjennom Loss Reviews gitt oss verdifull kunnskap om våre egne styrker og svakheter.

– Oluf Geheb, Salgs og Markedsdirektør i Neas ASA

neas asa

 

Se flere kundeuttalelser

Stangeskovene

Publisert 10. mai 2013

Synes kurset har vært veldig bra. Mye av budskapet har jeg hørt før,

KONE AS

Publisert 31. januar 2013

KONE AS er en av landets største leverandør av heiser og heisservice.

Melhusbanken

Publisert 19. november 2012

I en salgsorganisasjon vil man fra tid til annen ha behov for innspill

Unger

Publisert 26. september 2012

EDO Sales Partner (nå LADEGAARD Norge AS) har vær en stor bidragsyter til

Aker Solutions

Publisert 23. oktober 2011

Som et ledd i videreutvikling av kundeservice i vår aftersale organisasjon har vi

Bjugn Sparebank

Publisert 4. april 2011

Utvikling ble ufarliggjort og ønsket om å utvikle en felles kultur ble svært

Peterson

Publisert 11. januar 2011

Vi valgte EDO Sales Partner AS (Nå LADEGAARD Norge AS) som samarbeidspartner for