Nyhetsarkiv

Søk

Senk stemmen

Hva er et sikkert tegn på at du har en selger på tråden?

Unique Selling Points

Unique Selling Points, eller USP er grunnen til at kunden skal kjøpe av

Når sjekket du sist dine referanser?

Mange innen salg og kundebehandling tar for gitt at om en kunde èn

Klarer du å overkomme nervøsiteten?

De fleste, uansett yrke, lytter oftest på intern frekvens. D.v.s. at vi har

Hemmeligheten til å nå personlige mål

Napoleon skal ha uttalt: ”Hva som helst en mann tror han kan oppnå-

Å jage i flokk

Flere bedrifter har erfart at når 2 selgere går ut sammen, blir totalresultatet

Hvordan komme seg sterkere ut på den andre siden

Komfortsonens viktigste oppgave er å beskytte vårt selvbilde mot flere skader. Derfor undertrykker

Hvordan få en fornøyd kunde til å bli meget fornøyd?

Det lille ekstra Det er vel dokumentert at meget fornøyde kunder er mer

Pass på hva du sier til deg selv!

Som barn er det helt naturlig å ”tenke høyt”, og å snakke med

Har du forsøkt å slå deg selv?

Hvis du greide 5 telefoner ekstra, eller 1 møte ekstra; tror du det

Vis varsomhet med tall og statistikker

For mange tall, og ukritisk bruk av statistikk kan lett kjede tilhørerne. Dersom

Sertifisering Everything DiSC®

Everything DiSC® WorkplaceVår internasjonale sertifisering gir deg tilgang til et av verdens mest anvendte

Innaktive kunder

Har du kunder som ikke har handlet med deg på en stund? Det

Ukens Salgstips: Kundeuttalelser

Få de av kundene dine som er fornøyde til å skrive noen få

Hva er et kjøpssignal?

Vi har tidligere i denne spalten vært innom ulike closingteknikker, eller beslutningshjelp, som

Networking

Grav en brønn før du blir tørst… … skal forfatteren Harvey Mackay ha