Ta vare på kunden din
Forskning viser at det koster i snitt 7 ganger mer å skaffe en ny kunde, enn å sørge for at
Johnny la grunnlaget for sine ledelsesfilosofier i forsvaret.
Han startet sin karriere i salg allerede i 1985 og har siden bekledd mange roller innen salg og salgsledelse. Han har stort spenn i sine erfaringer, fra eget konsulentselskap til multinasjonale selskap som Siemens og ISS Facility Services. Etableringen av det som i dag er Ladegaard Norge ble gjort i 2005, og viderført som EDO Sales Partner etter at han fikk nye partnere med på laget.
Når Johnny ikke er i prosessrommet sammen med sine kunder er han ofte å finne ute i naturen på tur med bikkja eller i det våte element med kajakken. Helger og ferier tilbringes gjerne på hytta i det vakre øyriket Hitra, hvor båt og friluftsliv også dyrkes flittig.
LADEGAARD leverer tjenester innen salg, service og lederutvikling i hele Norden.
Otto Nielsens veg 12
7004, Trondheim
Tlf: +47 913 07 090
E-post: admin@ladegaard-norge.no
Forskning viser at det koster i snitt 7 ganger mer å skaffe en ny kunde, enn å sørge for at