Ta vare på kunden din
Forskning viser at det koster i snitt 7 ganger mer å skaffe en ny kunde, enn å sørge for at
Vår tilnærming til salgsutvikling kombinerer praktiske øvelser og skreddersydde foredrag, fokusert på å utvikle ferdigheter og holdninger for salgseffektivitet.
Med vår «Nøkkelen til det gode Salg»-pakke, styrker du alle nivåer i salgsteamet ditt med tilgang til omfattende ressurser.
For en skreddersydd løsning som møter din bedrifts unike behov, kontakt oss nå.
En av de fagområdene våre kunder etterspør mest er salgsutvikling, salgtrening og salgsledelse.
Mer enn noen gang skiller de profesjonelle selgerne seg ut i landskapet, og det som oftest kjennetegner disse er en særdeles proaktiv holdning, god oppfølging, behagelig, men direkte og målrettet tilnærming samt evnen til å tilføre kundene merverdi.
I LADEGAARD tror vi at dette er egenskaper som de fleste kan utvikle, men det krever mer enn et morsomt foredrag mellom to fester på et seminar. For å kunne utvikle egenskaper, holdninger og vaner så må man omsette teorien til praktiske handlinger, slik at man kan knytte den opp i mot en selvopplevd erfaring. Først når vi har dette vil vi kunne videreutvikle kompetansen, og nærme oss målet.
For å oppnå dette benytter LADEGAARD seg av Blended Learning, som inkluderer en rekke verktøy innen salgsutvikling og selgetrening.
Derfor setter vi et veldig klart fokus på å involvere deltakerne aktivt i egen salgsutvikling, både gjennom diskusjoner, gruppeoppgaver og rollespill. Dette i tillegg til foredrag og erfaringsutveksling. Vi skaper samlinger med et levende fagstoff, inspirerende foredrag og høy læringsgrad.
Måten vi jobber på for å finne riktig løsning for våre kunder er å innlede dialogen rundt konkrete behov og mål i bedriften. Deretter går vi sammen med kundene våre i et skissemøte for å sikre oss at prosessen fokuserer på de riktige momentene, men også for å sikre at den oppleves av deltakerne som en integrert del av arbeidsdagen.
Dette gir oss en meget høy grad av skreddersøm, og gjennom løpende dialog med våre kunder underveis i prosessen, sikrer vi at vi kan spisse samlinger med salgstrening og tema til dagsaktuelle utfordringer.
Utviklingspakken Nøkkelen til det gode salg brukes av selgere til å utvikle ferdigheter, oppdatere seg på fagstoff innen salgsutvikling, og til å få gode råd til salgsprosessen. Av mellomlederen til å bedre forstå sin rolle innen salgsledelse, som et oppslagsverk med verktøy og teknikker for coaching av sine ansatte, og til daglig inspirasjon. Av salgsdirektøren som et verktøy for bedre å kunne organisere salgsarbeidet i virksomheten og ikke minst for å få inspirasjon til hvordan man skal coache andre for å oppnå resultater.
Pakken inneholder et oppslagsverk om salg, fullt av praktiske råd og eksempler, podcasts for å lære mens man er på farten, tilgang til www.detgodesalg.no, samt en rekke fagartikler og nedlastinger innen salgsutvikling, salgstrening og salgsledelse.
Utbytte med Nøkkelen til det gode salg:
Nøkkelen til det gode Salg er et system for salgstrening, hvor man kan måle resultatene for seg selv og sine medarbeidere. Som leder får man en Learning Manager, hvor man kan følge med hvordan medarbeiderne trener og hvilke resultater de oppnår omkring egen salgsutvikling.
LADEGAARD leverer tjenester innen salg, service og lederutvikling i hele Norden.
Otto Nielsens veg 12
7004, Trondheim
Phone: +47 913 07 090
E-post: admin@ladegaard-norge.no
Forskning viser at det koster i snitt 7 ganger mer å skaffe en ny kunde, enn å sørge for at